Pomoč strankam

Postopek nakupa

1. Naročilo v čakalni vrsti Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto v čakalno vrsto. Na tem koraku ima kupec v roku ene ure možnost preklicati naročilo. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.
2. Naročilo potrjeno Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.
3. Blago odposlano Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

Način plačila in cene

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
* z gotovino ob prevzemu (V kolikor želite, da vam naročeno blago dostavimo na dom, delovno mesto ali katerikoli drug naslov v Sloveniji in se odločite za plačilo po povzetju, je možno le plačilo z gotovino.)
* z nakazilom na račun upravitelja insekti-stop – Potenca d.o.o, (Naročeno blago lahko na katerikoli banki ali Pošti Slovenije plačate z nakazilom na transakcijski račun podjetja upravitelja. Plačilo izvedete na osnovi prejetega elektronskega sporočila ali predračuna potem, ko oddate naročilo. Pri plačilu obvezno navedite točen sklic.)
Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

Dostava

Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku. Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.
Ob dostavi kupec prejme obrazec za vračilo artiklov, kjer so navedene dodatne informacije glede pravice vračila blaga ter pogoji in način izvršitve same pravice. Navedene so vse potrebne informacije glede naslova, kamor se kupec lahko obrne v primeru pritožbe in informacije glede garancij ter servisa oziroma drugih storitev po zaključku pogodbe.

Zasebnost

Na določenih mestih spletnega portala INSEKTI-STOP.SI zbira nekatere identifikacijske podatke o uporabnikih (ime, priimek, naslov, telefonska številka, e-naslov,...). Uporabniki dajo podatke INSEKTI-STOP.SI prostovoljno. INSEKTI-STOP.SI zagotavlja, da bo te podatke uporabil za svoje potrebe in jih ne bo posredoval tretjim osebam.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

Reklamacije ob prevzemu blaga

Če ste prejeli neustrezno število naročenih izdelkov, ki se razlikuje od količine na prevzemnih dokumentih ali je prišlo do poškodbe blaga med prevozom, se obrnite na logistični servis, ki je izvršil dostavo. Kontaktni podatki dostavne službe vključno z navodili za izvedbo postopka reklamacije so navedeni na dokumentaciji, ki jo prejmete ob prevzemu blaga od dostavljalca.
V kolikor sumite, da je bila pošiljka med dostavo poškodovana, prejeto blago preglejte takoj in ob prisotnosti dostavljalca. Vse kasnejše reklamacije glede poškodb blaga ali prevzete količine prevozniki upoštevajo le izjemoma in jih tudi naše podjetje ne more rešiti. Morebitne poškodbe vnesite v zapisnik, katerega je dostavljalec dolžan podpisati.

Vračilo blaga

Fizične osebe imajo pravico, da v roku 14 dni po prejemu izdelka na naslov info@potenca.si sporočijo, da odstopajo od pogodbe, ne da bi jim bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Vrnitev prejetega izdelka na naslov Potenca d.o.o. v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. V primeru, ko fizična oseba odstopi od pogodbe s sporočilom na info@potenca.si, mora prejeto blago na naš naslov vrniti v tridesetih dneh po sporočilu. Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Izdelki, ki jih vračate, naj bodo nerabljeni, nepoškodovani ter v originalni embalaži. Vračilu obvezno priložite kopijo računa. Prosimo, da priložite tudi pravilno izpolnjen obrazec za vračilo blaga in tako omogočite hitrejšo izvedbo potrebnih postopkov. Priporočamo vam, da izdelkov, pri katerih takoj po prejemu ugotovite, da barva, velikost ali katera izmed drugih lastnosti, ni taka kot ste si predstavljali, ne odpirate v celoti ali jih sploh ne odprete, v kolikor je to mogoče. V vseh primerih priporočamo, da pri odpiranju embalaže pazite, da embalaže ne poškodujete, ter da embalažo vključno z vso vsebino, ki je varovala vaš izdelek in posamezne dodatke, skrbno shranite vsaj pol leta od dneva prevzema, tako da bodo vaši stroški pri morebitnem vračilu čim manjši.

Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.